Mijn visie
Heel veel tattoo shops zetten geweldig mooie tattoeages en hebben kennis van zaken, maar durven dat niet te uiten. Dat vind ik zonde. Dan heb je zoiets moois en vertel je er niet over? Of dan doe je zulke fantastische dingen, maar je website ziet er niet uit? Bij een goede tattoo of andere dienst binnen de tattoo branche hoort een positief promotioneel verhaal en iemand die dit op dagelijkse basis deelt met iedereen die het wil horen!
Mijn missie
Ik wil de klanten, maar ook de pers en bloggers laten zien dat het ook anders kan dan de oude standaard. Niks donkers, smoezeligs, en/of louche types, maar helderheid naar buiten toe, duidelijke stukprijzen en open staan voor vragen van iedereen die er zijn over en rondom de tattoo branche.
Waar sta ik voor?
Als oprichter en eigenaar van Dutch Ink zorg ik ervoor dat je meer nieuws kan maken, waardoor je online meer hits krijgt, en de interesse in jouw krant, radio- of televisieshow steigt. Wij zorgen voor de antwoorden op al je vragen en promoten jouw nieuwsitem! Dit doen we onder andere via onze eigen social media kanalen.
Onze social media statistieken
- Facebook pagina Dutch Ink: 261.000 volgers, checkins 32.000 en 9.000 reviews (4.5***** van 5****)
- Facebook pagina’s van het team: 60.000 likes
- Totaal Facebook bereik per week: 900.000 personen
- Instagram: 296.000 volgers
- TikTok: 16.000 volgers
- Google: 2.100+ reviews (4.8**** van 5*****)
- Unieke websitebezoekers: 125.000 per maand
Waar word ik blij van?
Ik word er blij van als geweldige ideeën uitgewerkt worden tot een fantastisch plan en dan ook werkelijk worden uitgevoerd! Niets is zo mooi als een kloppend concept. Dit geldt zowel voor een mooie tatoeage als voor een kloppend artikel of nieuwsitem.
Waar ben ik trots op?
Ik ben trots op mijn shop, de branche waar ik in werk en op de boys and girls werkzaam onder het dak van Dutch Ink.

